Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role politických lídrů v parlamentních volbách 2017
Štosová, Tereza ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(Abstrakt) Tato práce se zabývá zkoumáním vlivu politického leadershipu na komunikaci šesti politických aktérů v období vrcholné volební kampaně. Jedná se o politiky, kteří kandidovali ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017, vybrané na základě jejich volebních výsledků. Cíl práce byl zodpovědět výzkumné otázky, jestli tito kandidáti vykazují prvky leadershipu a jestli ano jaké, a z toho následně vyvodit jaký má politický leadership ve volbách vliv. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část poskytuje základ pro pochopení dané tématiky. Následující metodologická část seznamuje s použitými výzkumnými metodami. Poslední praktická část je uvedena charakteristikou zkoumaných subjektů pro přiblížení kontextu, jelikož část, která se zaměřuje na zkoumání a popis komunikace těchto politických aktérů je časově omezena. Výzkum je pojat jako případová studie, která se řadí mezi kvalitativní metody.
Politický marketing a osobní branding: případová studie Dominik Feri a Matěj Hollan v online prostředí
Dostálová, Veronika ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
(abstrakt) Tato bakalářská práce se zabývá osobním brandingem Matěje Hollana a Dominika Feriho na sociální síti Facebook. Práce je rozděleno na tři hlavní části - teoretickou, metodologickou a praktickou. Teoretická část seznamuje čtenáře s nezbytnými pojmy pro pochopení této problematiky. Metodologická část představuje výzkumný model s jeho výhodami a nevýhodami, a konečně praktická část již zkoumá komunikaci obou subjektů na uvedené sociální síti po dobu měsíce října 2016. Tato práce si klade za cíl zjistit, zda facebookové profily obou zmiňovaných politiků vykazují prvky osobního brandingu. Pokud se tato hypotéza potvrdí, sekundárním cílem práce je zjistit, jak se jejich osobní branding projevuje a jakým způsobem se od sebe branding Matěje Hollana a branding Dominika Feriho odlišuje. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní výzkumná technika, konkrétně tematická analýza, deskriptivní metoda s prvky komparace a semistrukturovaný rozhovor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.